Subject: FW: RIK kutse intervjuule
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 12:27:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teie ettevõte on e-äriregistri API avaandmete teenuste kasutaja. Meie
ettevõte Modus OÜ on aga RIK partner, viimaks läbi muudatusi avaandmete
API teenustega.
Nii RIK kui ka meie ettevõte soovivad, et muudatuste planeerimine toimuks
arvestades kasutajate tagasisidet ja arvestades ka ettepanekuid nagu
näiteks milliseid andmekomplekte oleks vaja teenustele lisada.

Soovime kutsuda Teid intervjuule, et kuulata Teie ootusi ning ettepanekuid
ning nendega arendusettepanekute tegemisel arvestada.
Intervjuu toimub Microsoft Teamsi kaudu ja võtab aega umbes 30 minutit,
sõltuvalt kui palju tagasisidet ja ettepanekuid oleks Teil jagada.

Kui olete valmis intervjuul osalema, palun valige endale sobiv aeg
veebikalendrist:
<https://calendly.com/d/cpcy-yt5-r74/ariregistri-teenuste-kasutamise-uurin
g>
https://calendly.com/d/cpcy-yt5-r74/ariregistri-teenuste-kasutamise-uuring

Jagan hea meelega intervjuu kohta rohkem infot seega võtke minuga julgelt
ühendust kui tekib küsimusi.

Allpool lisan ka küsimused, mida intervjuu käigus küsime.

Loodan Teie panusele!

Parimate soovidega

Agne Rääbis

IT-projektijuht

Mobiil: +372 5347 4444

Modus OÜ | Tartu mnt 83, 10115 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
www.modusdata.eu <http://www.modusdata.eu/>

1. Kirjeldage palun kas ja milliseid probleeme on Teil ette tulnud seoses
Äriregistri API teenuste kasutamisega.

(Selgitus: Probleemide loetelu, võimalusel teenuste lõikes.)

2. Kirjeldage, milliseid andmeid Te praegustest teenusest kasutate
(kokkuvõttev info iga  teenuse kohta eraldi). Näiteks: lihtandmete
teenusest kasutame kõiki andmeid, detailandmete päringust ainult seotud
isikuid).

(Selgitus: Iga kasutatava teenuse kohta lihtsõnaline kokkuvõte. Näiteks:
Ettevõtja lihtandmete teenusest kasutame kõiki andmeid, detailandmete
teenusest kasutame ainult ettevõtja isikuandmeid ja määruseid jne.)

3. Kas saate API teenustest  kätte kõik Teie ettevõttele vajalikud andmed?
Juhul kui ei saa, siis millised  andmed jäävad puudu? Kas on mingeid
spetsiifilisi andmepunkte, mida Te vajate?

(Selgitus: Milliseid andmeid Teie ettevõttel lisaks sooviks pärida?)

4. Kas Teil on ettepanekuid olemasolevate teenuste muutmise osas (näiteks
teenuste tükeldamine (grupeerimisega),  teenuste ühendamine, parameetrite
lisamine/muutmine)? Milline on Teie ettepanek?

(Selgitus: Milliseid muudatused parendaks olemasolevaid teenuseid pidades
silmas just Teie ettevõtte vajadusi? Ettepanekud palume esitada võimalusel
iga teenuse osas, mida kasutate.)

5. Millised on üldised ettepanekud ja tähelepanekud API avaandmete
teenuste osas: andmete kvaliteet ja kättesaadavust, tehniline lahendus,
dokumentatsiooni selgus?
(Selgitus: Palume tagasisidet ja soovitusi seoses e-Äriregistri avaandmete
API teenustega. Ennekõike teemadel, mida eelnevad küsimused ei
käsitlenud.)